torsdag 21 april 2011

Idag fick jag nog och ringde till endokrin. Gissa...
Det visade sig att min bra danska läkare varit på semester i 2 veckor (inkl denna) och det var sekreteraren som gjort fel när hon bokade en tid till mig. Mög faktiskt..

Nåväl.. nu ska den syrran jag pratade med prata med min läkare på tisdag och så ringer han mig på fm. Måtte han fixa mig.. Får nog nu lixom.
Helt otroligt att alla ni andra kan ha gått så lång tid (jag har ätit  levaxin i 1½ år) och fortfarande låter positiva.  jag är ju eg en super positiv person men just i detta ämnet blir jag less..

Idag är jag på 9onde dagen utan fast föda och ikväll fuskade jag lite och åt lite paprika. Ångrade mig direkt men det va ju svalt så nu får jag kämpa extra mycket i resterande 3 veckor innan semesterveckan. Den har jag förresten glömt att berätta om.. och även om mig själv :)
Mig själv kommer nästa gång.. Men resan, den tar vi idag :)

Jag och två kolleger ska åka iväg till solen i en vecka och bara njuta. Vi åker till 26 + i värme och pool finns och havet ligger nära. Jag har sagt att jag ska köra shakes fram till 1 vecka innan, dvs 3 veckor till och sen äter jag där nere (fast jag vet ju att det blir mest flytande föda haha) och sen kör jag pulver fram till innan midsommarveckan så har jag nog fått bra resultat. Jag fyller ju 30 crazy..

Nåväl,  jag önskar er alla en glad påsk och en mysig helg!

over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar